czwartek, 10 stycznia 2013

black.

good evening !

mamy czwartek dziesiąty stycznia dziś miałam sprawdzian z informatyki,którego cholernie się bałam,ale jestem nawet zadowolona jak na informatykę,bo dostałam -3 może to nie jest jakaś fascynująca ocena,ale w mojej szkole z tym nauczycielem dla mnie taka ocena to normalnie cudem :D 

 co nowego? wiele się nie zmieniło od ostatniej notki,nie mam pojęcia co mogłabym napisać dzisiaj,bo szczerzę nie mam pojęcia czy to jest potrzebne,czy prowadzenie bloga ma jeszcze jakikolwiek sens?
powiem tak od ostatniej sytuacji wpisując w wyszukiwarkę 'blogger' mam przerażenie w oczach stwierdzam,że wchodzą tutaj OSOBY ,które wchodzą tutaj tylko po co,aby zobaczyć czy nie ma jakiej sensacji,aby iść i naopowiadać pierdół nieodpowiednim ludziom irytuje mnie to tak bardzo,że aż zaśmieje się Wszystkim w fałszywe buziaczki gdzie wysyłam Wam buziaczka o patrzcie macie ten zaszczyt :* .

dziś powiem jakie mam zdanie w dość dziwnym temacie,ponieważ jeszcze nigdy nie słyszałam/czytałam aby nauczyciele wpierdzielali się w cudze sprawy uczniów,czytali ich blogi i obserwowali ich życie prywatne.
dlatego w tym temacie wypowiem się za jakiś czas.

wkurzał mnie fakt,że typiary,które tylko szukają jakiś sensacji czytają,ale teraz sytuacja wkurza mnie coraz bardziej!
propozycje typu - załóż pamiętnik? dla mnie jest to bezsensu,ponieważ obserwuje vlogowiczów i słyszałam wypowiedzi niektórych osób i satysfakcje prowadzenia bloga dały mi odpowiedzi typu "blogi o życiu"
moim zdaniem jest to coś fajnego,ponieważ możemy dowiedzieć się jakie problemy spotykają naszych rówieśników co takiego dzieje się,że pojawiają się te problemy.
wiele osób pluło się,że ich obrażam w kategorii "szkoła" ,a prawda jest taka,że ludzie w dzisiejszych czasach nie plują się o to tylko o to jaka jest prawda,a niestety  nas prawda boli i trudno jest się nam do niej przyznać.
moje zdanie jest takie,że prawdy nie należy unikać tylko po prostu ją do siebie przyjąć,stanąć przed lustrem i powiedzieć sobie "kurde faktycznie to ze mną jest jakiś problem" nie rozumiem po co bać się prawdy?
jest to dla mnie sytuacja chora,ponieważ miałam problemy przez to.

skasowałam na moim profilu bloga i założyłam od nowa utraciłam na tym dużo wyświetleń co było dla mnie bólem,bo trochę na to czekałam aby uzyskać taki wynik wyświetleń.
skoro już nie mam tych wszystkich wyświetleń i na chwilę obecną liczę aż dorównam tego wyniku,było to dla mnie trochę ważne,ponieważ dawało mi to jeszcze więcej satysfakcji aby pisać i dodawać te notki jak najczęściej jest to trochę trudne,bo mam dopiero prawie 15 lat chodzę do szkoły i uczę się,a nauki jest tak dużo,że nie zawsze dawałam radę napisać chociażby kilka linijek.

na przyszły tydzień mam już zapowiedziane w poniedziałek odpowiedź z geografii,a na dodatek wrócę gdzieś o 17,ponieważ mam dodatkowe zajęcia,a później pani pedagog coś chciała.
we wtorek jak na razie nie mam niczego zapowiedzianego.
w środę zaczynamy omawiać lektury co wiąże się z testem ze znajomości lektury do tego dochodzi mi sprawdzian z plastyki,w czwartek mam kartkówkę z wos'u,a w piątek mam sprawdzian z matmy.
na pewno jeszcze dojdzie mi zaległy sprawdzian z niemieckiego,bo pani się w tym tygodniu rozchorowała + poprawa z fizyki na wyższą ocenę (czyt.4) / pani też się rozchorowała ..

trochę tego jest,ale muszę się postarać .. oceny lecą już na drugie półrocze,ostatnio źle obliczyłam ile do ferii haha tak mam dwójkę z matematyki i się tego nie wstydzę więc odliczam bez dzisiejszego dnia - 15 dni!

życzę miłego wieczoru i dobranoc :) !
/ przepraszam,że znowu bez zdjęcia,ale niestety niczego na chwilkę obecną nie posiadam sorrry :( /



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz