wtorek, 15 stycznia 2013

piętnastystycznia.

cześć.
nietypowa pora na dodanie notki dlaczego? 
otóż tak nietypowa powinnam być o tej godzinie w szkole,ale nie jestem ponieważ rano cholernie się źle czułam dobra praleczka w brzuchu i główce,zostałam w domu nie wiem czy jutro pójdę już zależy od tego jak się będę czuła oprócz spr. z niemieckiego raczej mnie dzisiaj wiele nie ominie,a no tak miałam pisać kart. z religii na wyższą ocenę,ale trudno zostanę przy tej trójce XD.

* * *

JESZCZE TYLKO NIECAŁE DWA TYGODNIE I FERIE! 
BOŻE NIE WIERZE, TAK CHOLERNIE NIE CHCIAŁA CHODZIĆ DO SZKOŁY.
nie dziwie się pozdrówki ^^ .

* * *
co u mnie?
nic ciekawego,mogę stwierdzić,że sobie choruje,weekend spędziłam u Hanitki w Biskupicach miłomiło,byłyśmy na saneczkach,codziennie układałyśmy puzzle,bawiłyśmy się w "gotowankę" i "chowankę" dobra zabawa.
* * *
dziwne pytania na ask'u czy jestem plasticzkiem?
no chyba nie! to,że używam lekkiego podkładu miejscowo,bo stosować na całej buzi nie mogę jestem uczulona,ale tak pewnie jestem plasticzkiem ehem,używam tuszu do rzęs,carmexu do ust,a czasami dodam róż na kości policzkowe,ale to też nie zawsze.
nie jestem plastikową laleczką!
 moim zdaniem delikatny makijaż jest o wiele lepszy od kilograma tapety.
owszem rozumiem dziewczyny,które mają problemy z cerą i użyją trochę więcej podkładu/pudru,ale ona chyba mają powód,a nie nałożyć tapecie,a zapomnieć mózgu <ok>
* * *
OWSZEM NIE ZAPOMNIAŁAM O NAJWSPANIALSZYM - inna beczka.
h3h3szky nie mam pojęcia jaka dzisiaj pojawi się tutaj kategoria :<
śmieje się w twarzyczki głupim anonimom,którzy myślą,że jak będą pisać jakieś głupoty nie zakładając mózgu na główkę to będą najs! NIE pozwolę sobie na puszczanie wypocin brudnym kłamstwem.
tak jestem wredna dla Was na ask'u no,ale sami zasługujecie.
anonimowość XII wieku jest chora i niepotrzebna,tak w szkołach wypełnianie ankiet czy jaki chuj może być anonimowe,ale nawet to jest dla mnie głupotą,bo czasami  chciałabym aby wszystkie SZKOLNE KŁINKI zobaczyły kto jaką ma opinię w danym temacie.
wypowiem się trochę jaka to prawda jest o pg3 to nie uczniowie robią ze szkoły patologię tylko nauczyciele nic w kierunku by było lepiej nie robią największa głupotą było dla mnie zakupienie siatki na boisko zamiast wymienić okna,a w szkole jest na prawdę zimno.
liczę się z konsekwencjami mojej opinii,ale już na to mam wylane jeszcze tylko 1,5 roku i spierduling
NIE POLECĘ TEJ SZKOŁY NIKOMU h3h3szky buziam :*
a więc co po gimnazjum?
miałam wiele planów w kierunku fotografii,ale stwierdzam,że nie wiążę z tym raczej konkretnej przyszłości więc rezygnuje z takiego kierunku.
miałam iść do technikum,ale chyba zaryzykuję i pójdę do liceum,ale kierunku jeszcze nie powiem,bo nie mam zielonego pojęcia,może prawo,ale nie wiem,myślenie wciąż w trakcie.

* * *

może dzisiaj będzie dłuższa notka bynajmniej tak mi się wydaje,ale nie wiem co z tego wyniknie.
jestem zirytowana do końca pani z wuefka jest chora moje życie nie ma sensu,abym chodziła do szkoły :<
wczoraj byłam z rodzicami w Opolu załatwić wniosek związany z paszportem - śmieje się z mojego zdjęcia,ale nic nie poradzę pani powiedziała,że jestem śliczna XD.
byłam zobaczyć na sklepach za butkami,ale w solarisie nic nie było jedynie co przyciągnęło moje oko to promocja w bershce na spodnie,ale i tak były mi za krótkie :<
zrobiłam sobie listę co potrzebuje jeszcze zakupić na wyjazd do Turcji co tam,że jedziemy dopiero w październiku rozplanowanie już mam ciekawe jak rodzice się wypłacą haha XD.

chyba na dzisiaj to wszystko,miłego dnia nie wiem kiedy pojawi się notka.
cześć :* ! / wszelkie pytania? kliczek.


B.R.O ft. Sulin - Nieśmiertelny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz