wtorek, 1 stycznia 2013

hello new year.


witam w nowym roku!

tak więc mamy już rok 2013,bawiłam się wczoraj dobrze,może w myśli miałam bujdę,ale było fajnie.
nie spałam w domu,a mogłam bo w tedy miałabym nieograniczony czas.
o 3:16 byłyśmy już z dziewczynami wykąpane i przebrane w pidżamki,spałyśmy w trójkę na jednym łóżku */*


mam kilka postanowień nowo rocznych mam nadzieje,że nikt mi ich nie zepsuje.
jeszcze tylko 35 dni.
już niedługo ferie bynajmniej tyle dobrego,chce odpocząć mimo,że dopiero kończy się przerwa świąteczna.
nie chce tam wracać,chciałabym zmienić wszystko nawet i miejsce zamieszkania,ale to nie jest realne.

a teraz pochwale się moimi postanowieniami noworocznymi - 

1. dieta.
2. zaczynamy więcej ruchu.
3. nie jeść tak dużo słodyczy.
4.nie obgryzać paznokci.


mam jeszcze dwa,ale zostawię je pod kluczem tylko dla siebie :) !

Z INNEJ BECZKI -

tak na prawdę nigdy nie pisałam o sobie opisując kilkoma zdaniami siebie,więc start.
co mogę powiedzieć o sobie? jestem dość specyficzną osobą,o własnym świecie,różniąca się od innych.
nie udaj nikogo kim nie jestem,jestem sobą bo według mnie udawanie kogoś innego,kopiowanie stylu,działając na tych samych falach tylko po to aby być modnym jest bezsensu.
mam 14 lat,dokładnie za 35 dni będę miała 15 można powiedzieć,że mało wiem o życiu,ale wiele już widziałam i doświadczyłam,mieszkam w miejscowości Kluczbork woj.opolskiego,są tutaj trzy szkoły gimnazjalne + jedna szkoła społeczne,niestety ja chodzę do najgorszej szkoły w naszym mieście co też już doświadczyłam i widziałam.
według ludzi z którymi spędzam czas jestem osobą,że tak powiem dość szaloną,mającą bardzo dziwne pomysły.
czy jestem miła? wydaje mi się,że na swój sposób jestem osobą miłą no chyba,że ktoś potocznie mówiąc "nadepnie mi na odcisk" nie jestem już taka miła,ludzie na ask'u piszą,że pogubiłam się trochę dlatego jestem nie miła i dość nieufna dla każdego.
mój wzrost 175 cm,jestem osobą szczupłą charakterystyczna jest moja blizna na czole .. 
mam niebieskie oczy i ciemne blond włosy,nie mam drugiej połówki jestem wolna jak 'ptak' .



nie wiem co mogłabym jeszcze powiedzieć dlatego wszelkie pytania tu.



na dziś to wszystko,miłego dnia + szczęśliwego nowego roku hej! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz