czwartek, 27 grudnia 2012

CZWARTEK.


hejka.
mamy czwartek,koniec świąt sklepy w końcu były otwarte :D
nareszcie znalazłam spodnie są na gumce,ale wszystkie inne są albo za duże,albo jak już są dobre to za krótkie.pełna załamka nie ma spodni co robić O.O ?
uratował mnie cropp,wybrałam trzy pary,ale wybrałam tylko jedną gdyż jedne wyglądały jak nie wygląd,a drugie były za krótkie trafiło mi się,że były w przecenie zamiast 79,99 zapłaciłam 59,99,kupiłam także bluzkę z krótkim rękawkiem miętową,jak ostatnio mama kupowała sobie różową były za 29,99 mi udało się kupić za 19,99 jestem zadowolona.
wyczekuje już urodzin,zamawiam vansy,miałam zrobić to wczoraj,ale stwierdziłam,że potrzebuje spodni,jutro możliwe,że pójdę kupić jeszcze torbę.
mam już plany na następny zakup są to dwie bluzy z local heroes,chciałam bluzę z boy london,ale wole zamówić dwie z local heroes.
w ciąż poszukuje białej koszuli,ale nic nie wpada mi w moje oko,trudno.

CO DZIŚ ROBIŁAM/BĘDĘ ROBIĆ?

wstałam sobie po 10,ubrałam się i pojechaliśmy z mamą i Dawidem na miasto,najpierw do banku później po "zakup" dla Dawida,aż w końcu do galerii gdzie opisałam zakupy wyżej,następnie do Kauflanda po zakupy spożywcze.
co będę robić jeszcze nie wiem do końca,czekam na telefon od Weroniki i pewnie coś porobimy,na chwilę obecną pomalowałam bezbarwnym paznokcie i słucham muzyki,zaraz zjem obiad,gdyż moje śniadanie zjadłam o 15 :D
ostatnimi czasami nie jem praktycznie nic co można zobaczyć po samej mnie.
jutro możliwe,że nocujemy u Weroniki z Katarzynką,ale to jeszcze nie jest pewne.
nudzi mi się,a nawet bardzo.

- - -

JESTEM SAMOLUBEM XD / w środę już do szkoły boże jak mi się nie chce znowu te same buzie oemdżioemdżi lovesie,chce zmienić tą szkołę,ale jestem już w jednej wielkiej kropce ..
całe szczęście,że już niedługo wychodzę z tej szkoły,plany na dalszą szkołę?
chciałabym iść do szkoły na Sienkiewicza,ale nie wiem co z tego wyniknie pewnie znowu nie będę miała głosu w temacie,ale okayokay.

w tej chwili to wszystko na dziś,zdjęcia? tym razem o nich nie zapomnę.
miłego po południa/wieczoru :)



z dziś/jakość powala XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz