sobota, 22 grudnia 2012

czerwonepomarańczecytrynylubimysię.

huahu,jaki dziś dostaliście długi tytuł odwołując się do niego to tak - pije sobie herbatkę,która ma smak pomarańczowo cytrynowo (pomarańczowy+żółty),ale niestety jest koloru czerwonego wtf? o.O

CO U MNIE ?
u mnie,chyba jakoś jest pomijając fakt,że wiele się zmieniło,fakt szkoły nie zmieniłam,ale zmieniłam coś.
obecnie rozpoczął się okres świąteczny,mamy sobotę wieczór klimat świąteczny? nie sądzę,u mnie w domu nie ma czegoś takiego ponieważ nigdy nie spędzam świąt w domu tylko u babci,gdzie te wszystkie świąteczne zapachy,klimat,atmosfera jest u niej może w tym roku prezenty będą u mnie w domu pod choinką to cała reszta odbędzie się u babci.

w pierwszy dzień świąt kierujemy się z rodzicami+Dawidem do babci (mamy mojej mamy) .

w tym roku nie przelewało się za dobrze więc drobne prezenty będą,ale to nie jest najważniejsze.
nie mogę się już doczekać! jutro jedziemy z mamą do babci lepić uszka :3
coraz częściej zaczęłam korzystać z kani <3 (canona)

składając sobie życzenia na klasowej wigilli,pani pożyczyła mi,aby udało mi się zrobić coś w kierunku modelingu.
CO O TYM SĄDZĘ?
mam wiele słów w tym temacie,jedno wielkie DZIĘKUJE,jest słowem pierwszym,które nasuwa mi się na język.
nie wiem co z tego wyniknie,bo szczerze nic w tym kierunku konkretnego nie robię,chodzę na zdjęcia z przyjaciółką,jednym się podobają drugi nie,fakt jest taki,że najważniejsze jest to jak ja się czuję przed obiektywem.

na dzisiaj to tyle. życzę wesołych i radosnych świąt : *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz