środa, 26 grudnia 2012

koniec.



hejhej.

~ święta dobiegają nam końca,właściwie to już koniec,tak bardzo cieszyłam się tymi świętami,ale jakoś bez śniegu to nie to samo .. bezsensu mamy zimę,a śniegu brak.

prezenty?
hm.. w tym roku wiele nie dostałam -pidżama,skarpetki,money + perfumy.
właściwie one nie sa najważniejsze,wszystko bez sensu. chce śnieg! 

święta spędziłam większości u babci w Kluczborku,tylko w pierwszy dzień świąt byliśmy w Biskupicach,
po części minęły dobrze,ale nie do końca.
w temacie świąt to tyle,zdjęcia dodam na sam koniec notki. ~

CO U MNIE?
~ podstawowy temat każdej mojej notki,mogę powiedzieć DWA I PÓŁ RAZY NIE.
HEJTY są super,gówno wiedzą dużo piszą,hejterzy możecie sobie ssać muah *.*
nie rusza mnie to,skoro wiem jaka jest prawda.
mam na to wylane piszta co chceta :D / WSZYSCY CIESZĄ SIĘ SYLWESTREM,niestety nie ja,chyba zostaje w domu,ale byłam dziś na krótkim/długim spacerku z Wercikiem i są propozycje,ale i tak chyba nie wyjdzie.
mam mega zjawke na wielkie zmiany po części mi to wychodzi,ale co dalej.
tak zwany next level po proszę! ~

KRÓTKO WJADĘ W TEMAT SZKÓŁKI.

~ przyjaciół tam nie szukam,fałszywość górą nie obrażając nikogo,oceny spoczi mam nadzieje,że w tym roku wyjdę lepiej,chce już ferie,maj,a potem szybko wakacje rok i uciekam z tamtej szkoły,największa pomyłka w życiu lovelovelove  .. ~

Z INNEJ BECZKI TEŻ SIĘ NIE OBEJDZIE.

postanowiłam napisać o tym co mnie najbardziej irytuje i na pewno wjadę w jakiś temat jeszcze tak więc czas start!
CO MNIE IRYTUJE? irytuje mnie większa ilość osób,wypowiadają się w danym temacie nie wiedząc nic na ten temat,bądź nie znając okoliczności sytuacji mogę zademonstrować na samej sobie zakończenie nie udanej przyjaźni wielce pojazdy twierdzące,że ktoś jest ode mnie lepszy haha,śmieje Wam się w twarz,nikt z Was tak na prawdę nic na ten temat nie wie,ale mówcie co chcecie mądrzejsi jesteście lovelove.
irytują mnie niektóre sytuacje w życiu codziennym w domu,w szkole,na ulicy,w sklepach.
ludzie obrabiają komuś dupę głównie tym,że komuś zazdroszczą.
więcej nie powiem,bo wiele złego na język mi wchodzi */*

większości ludzi przypominają sobie o drugiej osoby istnieniu gdy tylko czegoś chcą,śmieszy mnie to bardzo,bez sensu ..

_ _ _ _

fakt1/
pewnie jestem wyrodną przyjaciółeczką,która nie koleguje się z drugą osobą bo ktoś jest ode mnie lepszy.
- hehehehehehe krejzi ja XD
fakt2/
mam aparat, robię zdjęcia jestem taka fajna */* .
- super ,już nie można niczego mieć,niczego robić.

więcej nic nie mówię,bo dla mnie to wszystko jest jedną wielką KUPĄ ŚMIECHU,konkretnie.
dobranoc + miłego wolnego,do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz