niedziela, 23 grudnia 2012

wyczekuje!

dobry wieczór,notka wczoraj notka i dziś przez cały ten okres świąteczny,aż do sylwestra notki będą się pojawiały codziennie,mam bynajmniej taką nadzieje,ale dalej nie wiem co to będzie.
sylwestra już raczej w stu procentach spędzam w domu,a więc życzę wszystkim udanej zabawy.

jutro już wigilia nie mogę się doczekać no,dzisiaj byłam z mamą u babci robić uszka,pierogi z grzybami,i moją wyczekiwaną kutię,jutro jeszcze babcia musi zrobić barszcz,zupę grzybową,upiec chleb ... i właściwie to musimy jeszcze wiele zrobić :D

z prostując tą sprawę powiem tak pierwszy raz jaram się tak świętami,nie pamiętam kiedy ostatni raz tak się cieszyłam z okazji świąt!

CO DZIŚ ROBIŁAM?
no wiec opisze cały przebieg dzisiejszego dnia,wstałam po 9,ubrałam się,nie zjadłam śniadania (udało mi się oszukać rodziców) pojechałyśmy z mamą do Lidla + do Brico Marche (nie wiem jak to się piszę) i w końcu do babci,zrobiłam sama kutię jestem z siebie dumna,oczywiście zabrakło nam miodu więc poszłam do kauflanda,zmarzłam jak nie wiem,ale to tylko dlatego,że nie miałam czapki. dlaczego nie miałam czapki? uprałam się związać włosy do góry mądra ja!
wróciłam skończyłam robić kutię,zjadłam pierogi <3
następnie poszłam jeździć na rowerku + czytałam książkę kucharską o warzywach.
zrobiłam tylko kilka uszek chciałam więcej,ale mama stwierdziła,że tylko niszczę ..
fochnazawsze :C
wróciłyśmy do domu,jak wracałyśmy padał śnieg,którego pewnie jutro już nie będzie jak zwykle święta bez śniegu nokurwamaćjapierdziu :C
CO PLANUJE UBRAĆ NA WIGILIĘ?
no więc,jeżeli jutro dostane swoją spódniczkę to - brązową spódnicę z wysokim stanem,grube rajstopy z wzorkiem jeszcze nie wiem czy czarne czy beżowe,na górę ubiorą różową bluzkę z brązową kieszonką z kokardką na piersi. nie wiem czy sweterek,pewnie tak,ale jeszcze nie wiem jaki.

na dzisiaj to tyle,jutro postaram się dodać notkę ch
ciażby krótką.
dobranoc : )
pytania?          facebook.



/ razem z Oleńką życzymy Wesołych świąt ! :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz