czwartek, 17 stycznia 2013

siedemnastystycznia.


NIE POLECAM NIKOMU KLEIKU RYŻOWEGO BEZ SMAKU,ohyda :<
dzień dobry!
dzisiaj w końcu zjadłam coś konkretnego - jajko na miękko i dwa garnuszki kiślu,wybornie.
czuje się już o wiele lepiej,ale za to wyglądam jak nie wygląd pozdrówki śle sobie.
nudzi mnie już te leżenie w łóżku mam nadzieje,że w sobotę już wyjdę :D
nie mogę się doczekać ferii,nie lubię chodzić do szkoły bardzo bym chciała ją zmienić,ale japierdole ..
wszystko mnie irytuje nic nie sprawia,że mam uśmiech na twarzy forever.
nic mnie nie cieszy to,że pisząc coś/z kimś używam minek lub śmieje się pisząc "haha" jest sztuczne.
jestem wiecznie niezadowolona,zamulona,smutne mam oczy,nic mnie nie cieszy.
chociaż nie! ja tylko się potrawie użalać jaki to świat jest kurwa zły ehem,ehem pozdrówki.

nigdy nie wybaczę osobie,która zabroniła mi pisać wszystkiego co odczuwam.
śle buziaczki i życzę satysfakcji z pierdolstwa w głowię ^^ .
już teraz się nie zmienię będę tą złą słit nastką lol'x'674563535356.

wczoraj dostałam pewną wiadomość na fb. myślałam,że zlecę z łóżka jedno wielkie :
hahahhahhahahahhahhahahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahahhahahahhahahahhahahahahhahahahhahahhahahahahahhahahahahahahahahahhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha!
przecież Ty jesteś taka biedna,bo Ci dokuczam <spoko>
tak mnie interesuje Twoje życie,że o kurwajapierdole.
pozdrawiam ludzi bez mózgu ^^ .

najbardziej w świecie irytuje mnie,że jeżeli ktoś coś raz powiedziała to do końca gimbazy ma na czole napisane "Ty to powiedziałeś,nie masz życia" - FACEPALM.

drodzy człowieki ! wiedzcie,że internet jest najważniejszy,hejty są najświętsi i trzeba w to wierzyć,bo przecież gdyby nie internet nic o sobie byśmy nie wiedzieli - h3h3szky też trzeba być mądrym ^^ .

tak się z irytowałam,że odechciało mi się pisać,do napisania hej :)

zafascynowało mnie to dziś */*

pytania?

1 komentarz:

  1. Hej! Twój blog został nominowany do Tagu 'The Versatile Blogger'.
    Więcej tutaj : http://schokoolade.blogspot.com/2013/01/tag-versatile-blogger-takie-tam.html : 3

    kogoś muszę ... xd

    OdpowiedzUsuń